.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه‌ هيئت دولت به مناسبت درگذشت مرحوم كردان
مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت‌هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشا اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود...
بيانيه‌ هيئت دولت به مناسبت درگذشت مرحوم كردان

هيئت دولت در بيانيه‌ خود به مناسبت درگذشت علي كردان وزير اسبق كشور آورده است: مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، هيئت دولت در بيانيه‌اي با تسليت درگذشت مرحوم مغفور علي كردان وزير اسبق كشور تصريح كرده است: مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت‌هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشا اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود.
متن كامل بيانيه هيئت دولت به مناسبت درگذشت مرحوم علي كردان به شرح زير است:

"انا لله و انا اليه راجعون
درگذشت خادم خستگي ناپذير عرصه‌هاي خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي، مرحوم مغفور علي كردان مايه تعلم و تاثر فراوان گرديد.
مرحوم كردان چهره‌اي خدوم و ارزشمند بود كه عمر خود را مصروف تلاش و خدمت به انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون نمود و در تمام مسئوليت هاي خود از جمله دوران تصدي وزارت كشور در دولت نهم همواره منشاء اثر و زمينه‌ساز خدمات بي‌منت و صادقانه به مردم بود.
آن مرحوم مغفور همواره در خدمت به مردم و ترويج مباني انقلاب اسلامي ساعي بود و در هر عرصه اي كه به خدمت خوانده شد؛ بي تكلف به اداي تكليف پرداخت.
شجاعت، ايثار و فداكاري آن مرحوم ان‌شاءالله عاملي براي علو درجات ايشان در پيشگاه خداوند متعال خواهد بود.
هيات دولت جمهوري اسلامي ايران فقدان وزير اسبق كشور و همكار پرتلاش خود را به ملت شريف ايران، مقام معظم رهبري، همه خدمتگزاران و خانواده آن مرحوم مغفور تسليت مي‌گويد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.